Cele mai bune practici pentru calcularea și stăpânirea bugetului dvs. PPC

Publicat: 2018-09-18

Când vine vorba de SEM, sau de orice formă de marketing plătit, singura modalitate de a genera noi clienți și rentabilitate pozitivă a investiției este să cheltuiești bani în primul rând. Întrebarea este, cât de mult ar trebui să cheltuiți? Într-adevăr, o mare parte (dacă nu cea mai mare parte) din bugetul dvs. de marketing va fi afectată de eforturile dvs. SEM și media plătite.

Acest articol vă va ghida prin cele mai bune practici de care trebuie să țineți cont atunci când decideți ce să cheltuiți pentru PPC.

Deci, care ar trebui să fie bugetul dvs. PPC?

Majoritatea specialiștilor PPC înțeleg că, pentru a vedea rezultate, trebuie să investești bugetul corespunzător în campaniile tale SEM. Întrebarea este, care ar trebui să fie acest buget?

Pentru început, dacă ești nou în joc, este posibil să nu vezi rezultate grozave imediat. Este nevoie de puțină colectare și optimizare a datelor în primele 30 până la 60 de zile pentru a face lucrurile corect. La început, scopul jocului este descoperirea.

Bugetul tău trebuie să fie determinat de o serie de lucruri. Aceste elemente depind de modelul tău de afaceri și de cât timp joci jocul PPC. De exemplu, stabilirea obiectivelor (de exemplu, obiective SMART) vă poate informa bugetul în primele zile.

În timp, totuși, veți dori să utilizați datele de trafic și de conversie din Google Analytics (și din alte surse). Acest lucru nu va informa doar bugetul, ci și întreaga strategie SEM.

Aceasta înseamnă că bugetul tău se va schimba pe măsură ce progresezi. Aceasta nu este o valoare statică, așa că permiteți un buget dinamic pe măsură ce obiectivele dvs. se schimbă și începeți să observați o creștere.

Stabilirea obiectivelor pentru rentabilitatea investiției pozitivă

Înainte de a arunca bani în Google Ads, trebuie să înțelegeți în ce se vor transforma acești dolari la conversie.

Pentru a stabili obiective realiste la început, vă recomandăm să setați obiective SMART. De exemplu, „achiziționați 200 de clienți noi în următoarele 40 de zile”. Puteți determina apoi dacă aceste obiective sunt realizabile în următoarea secțiune a acestui articol.

Iată câteva îndrumări pentru stabilirea obiectivelor campaniei SMART PPC:

  • Specific: Care este rezultatul pe care doriți să îl obțineți? Poate fi bazată pe rentabilitatea investiției (de exemplu, 50 de clienți plătitori care cheltuiesc nu mai mult de 30 USD pentru a-și dobândi fiecare) sau cunoașterea mărcii (de exemplu, 100.000 de afișări noi de la clienți potențiali calificați).
  • Cuantificabil: Din fericire, Google Ads și Google Analytics fac ca rezultatele măsurării să fie o ușoară. Asigurați-vă că urmărirea conversiilor este configurată pentru a măsura întreaga călătorie a clienților.
  • Atins: obiectivele dvs. se potrivesc cu valorile istorice privind traficul și conversiile? Cu alte cuvinte, dacă plătiți 1.000 USD în acea perioadă de timp, traficul estimat se va converti în clienții necesari pentru a vă atinge obiectivele?
  • Realist: aveți resursele disponibile pentru a atinge aceste obiective?
  • În timp util: Fiecare obiectiv are nevoie de un termen limită. În contextul PPC, cât timp veți derula acest experiment pentru a colecta date?

Stabilirea acestor tipuri de obiective în primele zile vă poate ajuta să colectați datele necesare, încercând în același timp să generați rezultate esențiale pentru afaceri.

Calcularea estimărilor de trafic și CPC

Cu obiectivele definite, este timpul să calculați cerințele de trafic. Aceasta implică analiza ratelor de conversie existente pe paginile dvs. de produse/servicii. De asemenea, vă va permite să prioritizați campaniile dvs. PPC pentru a viza paginile, produsele și conținutul care convertesc cel mai bine.

Mergeți la Google Analytics și aruncați o privire lungă la paginile dvs. cele mai performante. Înregistrați următoarele:

  • Pagini de produse care generează majoritatea traficului
  • Pagini de produse care generează majoritatea conversiilor

Dacă aveți deja date istorice din campaniile PPC anterioare, segmentați aceste pagini în funcție de sursa de trafic. Acest lucru vă va permite să preziceți mai precis rezultatele campaniei dvs.

Dacă vedeți pagini care au un volum mare de trafic (și valori de implicare pe pagină, cum ar fi timpul mediu pe pagină), dar rate de conversie scăzute, atunci există o oportunitate de a optimiza acele pagini.

Cu aceste date la îndemână, acum puteți estima cantitatea de trafic necesară pentru a vă atinge obiectivele. Utilizați această formulă pentru a calcula estimarea:

Trafic țintă = obiectiv / rata de conversie

De exemplu, dacă obiectivul dvs. este să obțineți 50 de clienți noi, iar rata medie de conversie este de 2,4%, veți calcula astfel:

50 * 100 / 2,4 = 2084 vizitatori

Există obiectivul dvs. de trafic țintă. Acum, folosind această perspectivă, puteți calcula cât va costa obținerea acestui trafic. Vom folosi cost-pe-clic (CPC) ca valoare pentru a determina bugetul total.

Nu uitați, dacă ați rulat deja campanii PPC de ceva timp, utilizați datele istorice disponibile. Cât de mult ați cheltuit pe clic pe aceste campanii în trecut? Utilizați datele CPC anterioare pentru a informa cât este posibil să aveți nevoie să cheltuiți pentru a vă atinge obiectivele.

Dacă tocmai ați început, atunci nu există un loc mai bun decât Google Keyword Planner. Accesați conturile dvs. Google Ads și, sub Instrumente, selectați „Planificator de cuvinte cheie:”

Captură de ecran pentru instrumentele de configurare a planificatorului de cuvinte cheie

De aici, efectuați cercetări de cuvinte cheie pentru propunerea de valoare, produse și brand. Ca întotdeauna, veți vedea valorile obișnuite, inclusiv costurile licitate predictive:

lista de cuvinte cheie de vizionare din planificatorul de cuvinte cheie

Rețineți că aceste costuri sugerate nu sunt finale. CPC poate fluctua atât în ​​sus, cât și în jos. Oferta dvs. reală va fi afectată de scorul de calitate, locația și alți factori . Prin urmare, asigurați-vă că luați în considerare acest lucru atunci când vă calculați bugetul.

Pe baza exemplului de mai sus, putem estima CPC va fi următorul:

  • Interval ridicat: CPC variază între 0,36 USD și 3,23 USD. CPC mediu este de 1,80 USD
  • Interval scăzut: CPC variază între 0,14 USD și 0,55 USD. CPC mediu este de 0,35 USD

Pentru a calcula bugetul real necesar pentru această campanie, utilizați următoarea formulă:

Buget total = trafic țintă * CPC mediu

Din exemplul pe care l-am folosit până acum, aceasta înseamnă că bugetul nostru total este:

  • Interval ridicat: 2084 * 1,80 = 3.751,20 USD
  • Interval scăzut: 2084 * 0,35 = 729,40 USD

În acest caz, este mai bine să greșiți din partea prudenței și să presupuneți că veți avea nevoie de un buget de 3.752 USD pe parcursul acestei campanii. Luați aceste date bugetare și calculați profitabilitatea față de alte valori, cum ar fi valoarea medie a comenzii (AOV).

De asemenea, puteți utiliza un calculator de buget, cum ar fi Calculatorul de buget de marketing digital de la WebStrategies:

Calculator de buget de marketing digital

Identificarea oportunităților de creștere

Bugetul nu este doar un instrument de management financiar, ci o metodă de creștere a clienților potențiali și a vânzărilor. De exemplu, dacă cheltuiți X USD cu un ROI pozitiv, ce se va întâmpla dacă dublați bugetul respectiv?

Deși calcularea acestui lucru poate fi o provocare, Google oferă sfaturi sub forma unei notificări „ Limitat de buget ” împotriva campaniilor dvs.:

limitat de notificarea bugetului de la google

Puteți utiliza apoi estimatorul de trafic pentru a calcula clicurile și vânzările estimate pentru un anumit cuvânt cheie (sau set de cuvinte cheie):

Planificatorul de cuvinte cheie estimează captură de ecran

Veți vedea apoi o estimare a creșterii potențiale pe baza bugetului dvs. Acest lucru vă ajută să faceți un caz de afaceri convingător dacă nu ați depășit limitele bugetare actuale în trecut.

Creșterea rentabilității investiției dvs. PPC

Scopul principal al gestionării bugetului PPC este să vă asigurați că generați un ROI pozitiv. Există multe alte moduri de a vă asigura că stoarceți cât mai mult suc posibil din eforturile dvs. SEM.

Lucrul pentru a vă îmbunătăți Scorul de calitate , de exemplu, vă poate scădea considerabil CPC-ul general. Care, la rândul său, crește rata de conversie și suma CPA.

Există multe modalități de a crește Scorul de calitate, inclusiv:

  • Îmbunătățiți direcționarea cuvintelor cheie (folosind date și cuvinte cheie negative)
  • Utilizați campania și structura adecvată a grupului de anunțuri
  • Asigurați-vă că textul publicitar este relevant pentru intenția cuvintelor cheie și punctele defavorizate ale clienților
  • Optimizați paginile de destinație pentru conversii mai mari
  • Utilizați o copie eficientă pentru a crește CTR

În timp, vă veți îmbunătăți performanța contului Google Ads, iar reputația dvs. ca agent de publicitate va crește. Acest lucru vă va permite să vă clasați mai sus în timp ce cheltuiți mai puțin decât concurența.

O altă modalitate de a obține mai mult din anunțurile dvs. PPC este prin remarketing . În loc să-i lăsați pur și simplu pe vizitatorii paginilor dvs. de destinație să sară, difuzați-le anunțuri grafice pentru a-i atrage să revină.

webinarul din iulie secretele anunțului de marketing digital

De obicei, CPC-ul pentru anunțurile grafice este mult mai mic decât cel al rețelei de căutare. De asemenea, are avantajul suplimentar de consolidare a mărcii. Într-adevăr, dacă un utilizator nu a fost pregătit să ia măsuri de prima dată, probabil că îl veți prinde atunci când sunt.

Testați diferite îndemnuri la diferite etape ale canalului. De exemplu, să presupunem că scopul anunțului dvs. de căutare este de a genera teste gratuite pentru software-ul dvs. Puteți testa un îndemn la acțiune mai în sus (cum ar fi o carte electronică) pentru a adăuga valoare și pentru a le transforma în clienți mai târziu.

Concluzie

Acest articol abordează considerentele largi ale bugetării PPC. Există multe alte elemente de luat în considerare: de la împărțirea bugetului în mai multe produse și mărci cărora ar trebui să le aloci bugetul.

Alăturați-vă nouă joi, 27 septembrie, la 1:00 PM (EST) , unde propriul nostru Marc Poirier se va alătura Diane Anselmo de la Hanapin Marketing într-un webinar live. Aici, vor acoperi exact cum să creați un buget de succes. Veți învăța:

  • Cele mai populare probleme legate de buget și cum să le rezolvi
  • Totul despre bugetul bazat pe zero
  • Cum să-ți stăpânești bugetul chiar și pentru cele mai complexe afaceri

Hanapin și acquisio bugetare webinar

Faceți clic aici pentru a vă înscrie la webinarul gratuit!

Credite de imagine

Imagine caracteristică: Unsplash / Sharon McCutcheon
Imaginea 1-2, 4-5: prin Google Keyword Planner
Imaginea 3: prin Web Strategies Inc
Imaginea 4: prin Banner Snack